Najveći proizvođač sladoleda i zamrznutih proizvoda u Hrvatskoj i regiji, Ledo, otpremio je prvu pošiljku sladoleda na veliko američko tržište i time ostvario značajan iskorak u izvoznoj strategiji kompanije.
Do izvoza sladoleda došlo je na osnovi sporazuma o suradnji, koji je za 2015. i 2016. godinu Ledo potpisao s američkim trgovačkim lancem Kroger.
O značaju ovog posla za Ledo i Agrokor najbolje svjedoči podatak da je Kroger drugi po veličini trgovac u SAD-u i peti na svijetu te da u svom sastavu ima 3400 trgovina različitih formata po cijelom SAD-u. Radi se o velikoj izvoznoj šansi kompanije Ledo, u sklopu koje će svoje sladolede plasirati na zahtjevno i bogato američko tržište.
Suradnja između Leda i američkog trgovca Krogera započela je u segmentu sladoleda na štapiću u multipaku, koji su proizvedeni pod vlastitom premium markom ovog trgovačkog lanca naziva ''Private Selection''.
Filozofija poslovanja Krogera od samih je početaka utemeljena na visokoj kvaliteti ponude pod sloganom "Nikada ne prodajemo nešto što ni sami ne bismo željeli" pa je to i važno priznanje ukupnoj kvaliteti i potencijalu Ledovih vrhunskih proizvoda.
Ovom prilikom Hrvoje Kraljević, predsjednik Uprave Leda, je istaknuo: "U proteklih dvadesetak godina Ledo je ostvario iznimne rezultate i vrlo visoke tržišne udjele u regiji. Ujedno je u zadnjem periodu, naročito ulaskom Hrvatske u članstvo EU, Ledo dodatno napravio iskorak i na nova tržišta izvan regije. Uz rast prodaje i profita te povećanje efikasnosti zbog ekonomije obujma, učenje i stjecanje iskustva u poslovanju na međunarodnom tržištu višestruko koriste kompaniji i svim njezinim zaposlenicima."
Ledo je pouzdan partner i proizvođač inovativnih i premium sladoleda koji su dobitnici brojnih svjetskih nagrada. Nagrade za kvalitetu i inovativnost proizvoda, kojima je Ledo gotovo svake godine nagrađivan u okviru međunarodnih udruženja proizvođača sladoleda, dodatno potvrđuju da Ledo zaista ima što ponuditi svjetskom tržištu.
Međunarodno udruženje proizvođača sladoleda (IICC - International Ice Cream Consortium) na svojoj je godišnjoj konferenciji Ledu dodijelilo čak dvije prve nagrade - onu za najinovativniji sladoled na svijetu – Ice snack te za najbolje tehničko rješenje sladoleda King Prestige.
Uz američko tržište, sladoledi Ledo iz zagrebačkih pogona danas se mogu naći na više od dvadeset tržišta širom Europe, Afrike i Azije, a među njima kao primjer izdvajamo Izrael, Ujedinjene Arapske Emirate, Libiju i Azerbajdžan.
Najnoviji izvoz u SAD najbolje potvrđuje kompetencije Leda te je ova suradnja tek početak osvajanja novih izvoznih tržišta. Ulazak na američko tržište i u moćnu Krogerovu trgovačku mrežu najveći je i potencijalno najznačajniji izvozni iskorak kompanije Ledo dosada. Dio je to poslovne strategije Leda i koncerna Agrokor o intenziviranju izvoza i prisutnosti Agrokorovih proizvoda na svjetskom tržištu.