toggle menu Ledo
Hrvatski
Toggle search

Budite fit uz 4-tjedni program vježbanja i prehrane

Budite fit uz 4-tjedni program vježbanja i prehrane

Budite fit uz 4-tjedni program vježbanja i prehrane

Bez obzira jeste li profesionalni sportaš, amater ili samo povremeni zaljubljenik u rekreaciju, novi mjesečni program uravnotežene prehrane i tjelovježbe iz Leda oduševit će vas svojim praktičnim savjetima i idejama.

Preuzmite mjesečni program vježbanja i prehrane

Zanimljiv program s niskokaloričnim receptima i korisnim vježbama s nama su osmislile i kreirale poznata hrvatska nutricionistica Darija Vranešić Bender te znanstvena novakinja s Kineziološkog fakulteta Cvita Gregov.

Lagana, ukusna, maštovita i za pripremu jednostavna jela, pomoći će vam da uz svakodnevnu tjelovježbu održite liniju savršenom, a da pri tome svojem tijelu osigurate potrebne minerale i vitamine. Mršavljenje nije nužno mukotrpan proces, jer uz recepte iz Leda osjećat ćete sitost, a vaše tijelo izgledat će čvrsto i definirano.

Uz pravilnu prehranu vrlo je važno baviti se i fizičkim aktivnostima, kako biste ljetne mjesece dočekali fit i puni energije. Program efikasnih i lako primjenjivih vježbi omogućuje treniranje kod kuće, stoga više nema razloga za odgađanje tjelovježbe, jer sada možete trenirati i za vrijeme gledanja omiljene serije na televiziji.

Kako biste mogli izračunati indeks tjelesne mase (BMI) i pratiti potrošnju kalorija pri izvođenju priloženih vježbi, ali i svakodnevnih aktivnosti, pripremili smo vam jednostavan kalkulator!

Uskladite aktivnosti s unosom energije

Vaš BMI iznosi --, što znači:
Prekomjerna tjelesna masa

Izračunajte vašu dnevnu potrošnju energije:

Vaša dnevna potrošnja energije dok ste čitavi dan u stanju mirovanja (bazalni metabolizam) iznosi oko: -- kcal. Izračunajte vašu dnevnu potrošnju energije uzveši vaše dnevne aktivnosti u obzir:

Vaša dnevna potrošnja energije iznosi: -- kcal