Dario Vrabec, direktor marketinga Leda jedan je od tri hrvatska člana žirija koji će sudjelovati u odlučivanju o ovogodišnjim dobitnicima EACA EURO EFFIE nagrada pod vodstvom predsjednika Jospa Hernandeza, višeg direktora komunikacijskog planiranja, globalnih medija i uključivanja kupaca u tvrtki Mondelez International.
Uz Darija Vrabeca, koji je bio predsjednik žirija natjecanja EFFIE u Hrvatskoj, u prvu fazu europskog ocjenjivanja uključit će se Darko Ivančević direktor marketinga Zagrebačke pivovare i Luka Duboković direktor BBDO Zagreb.
"Veliko mi je zadovoljstvo sudjelovati u jednom od najprestižnijih nagradnih natječaja, koje je ujedno i moje najomiljenije iz perspektive oglašivača, te predsjedati žirijem koji je okupio različite stručnjake s iscrpnim iskustvom. Veselim se izboru ovogodišnjeg najučinkovitijeg projekta i nagrađivanju agencija i klijenata koji su naporno radili da bi ti projekti oživjeli" – istako je Josep Hernandez.
Prilikom uključenja u europski žiri, Dario Vrabec je rekao: "Uključenje u međunarodni žiri potvrda je kvalitetno odrađenog posla prilikom presjedanja hrvatskim žirijem za dodjelu Effie nagrada. Naš izbor je bio vrlo težak s obzirom na velik broj odličnih projekata koji su se prijavili, a vjerujem da će još izazovnije biti ocjenjivati projekte iz drugih europskih zemalja. Čast mi je biti u žiriju sastavljenom od vodećih marketinških stručnjaka u Europi te mi je osobito drago što naša država u njemu ima 3 predstavnika."
EURO EFFIE NAGRADE
EURO EFFIE Nagrade osnovane su 1996. godine s ciljem nagrađivanja oglašavanja koje izgrađuje brendove te je prvo europsko natjecanje na kojem se ocjenjuje na temelju učinkovitosti. EFFIE® i EURO EFFIE® su zaštitni znakovi Effie Worldwide Inc. i pod licencom EACA. Sva prava pridržana. Za više informacija posjetite www.euro-effie.com. Pratite nas na Facebooku i Twitteru #eacaeuroeffues
EACA
Europsko udruženje komunikacijskih agencija (European Association od Communication Agencies) je organizacija koja predstavlja full-service, oglašivačke i medijske agencije i agencijska udruženja u Europi.
EACA podržava iskreno i učinkovito oglašavanje, visoke profesionalne standarde, kao i svjesnost o doprinosu oglašavanja u slobodom tržišnom gospodarstvu i potiče bliske suradnje između agencija, oglašivača i medija u europskim oglašivačkim tijelima.