toggle menu Ledo
Hrvatski
Toggle search

Ledo spreman za najbolju sladolednu sezonu do sad

Ledo spreman za najbolju sladolednu sezonu do sad

Ledo spreman za najbolju sladolednu sezonu do sad

- Najavljena najbolja sladoledna sezona s novih 44 sladoleda
- Godišnji rast izvoza 30% na tržištima izvan regije potvrdio jaku poziciju Leda
- Humanitarna akcija za djecu iz SOS dječjeg sela Lekenik razlog više da budete 21. svibnja na Sladoledanu u Maksimiru

Zagreb,  11. svibnja 2015. – Čak 44 nova sladoleda s posebnim naglaskom na inovacije, te do sad neviđene kombinacije okusa samo su dio novosti koje je Ledo, vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda danas predstavio medijima, najavivši tako novu sladolednu sezonu.

Nova sladoledna sezona bit će u znaku inovacija u vrlo širokom asortimanu za sve skupine vjernih Ledo potrošača. “Pripremili smo se bolje nego ikad i izrazito smo optimistični, a osobno vjerujem da ćemo ove godine  srušiti sve rekorde i tako ostvariti najbolju godinu do sad. Optimizam gradimo na brojnim inovativnim proizvodima, ciljamo nove potrošačke niše i uvodimo nove kategorije. Na tržištu otvaramo sladolednu sezonu s 44 nova sladoleda” izjavila je Ana Štebih, direktorica marketinga i razvoja Ledo d.d.

Ledo u svom cjelokupnom asortimanu ima čak 210 različitih sladoleda, a  trećinu svoje proizvodnje izvozi na više od dvadeset stranih tržišta u Europi, Africi i Aziji.

Hešteg sladoled – jedinstven po obliku i okusu

Inovativan pristup, moderna tehnologija i kvaliteta sirovina – to su temelji na kojima Ledo gradi svoju uspješnu strategiju osvajanja i zadržavanja izuzetno jake i stabilne pozicije u regiji, ali i ostatku svijeta. Koliko se uspješno Ledo nosi i s najvećim svjetskim kompanijama u segmentu sladoleda potvrdilo je i zadnje istraživanje Euromonitora, prema kojemu Ledo čvrsto drži visok udjel na tržištu cijele Adria regije. Na svjetskoj razini Ledo je prepoznat kao dobar partner i ima jako dobru suradnju s nekim od najpoznatijih svjetskih kompanija, te bilježi godišnji rast izvoza 30% na tržištima izvan regije. Značajno priznanje za Ledo došlo je i iz Mintela,svjetski poznate globalne kompanija za business intelligence, koja je objavila opsežnu analizu portfelja Ledo proizvoda s posebnim naglaskom upravo na inovacije.

A među inovacijama ove sladoledne sezone izdvaja se Hešteg, sladoled na dva štapića, jedinstven po svom obliku u svijetu. Radi se o sladoledu koji kombinira ukusnu kombinaciju vanilije s preljevom od naranče. I King obitelj dobila je dva nova člana, King Love i King Caramel Adventure, koji su već pronašli svoje obožavatelje.

Ponuda sladoleda u kornetu, ove je sezone obogaćena novim članovima Lješnjaka i Maline Cake, a tu je i posebni Kornet Cookie, prvi sladoled u tamnom kornetu. I u segmentu obiteljskih pakiranja Ledo proširuje svoju ponudu Quattro pakiranja sa savršenim kombinacijama okusa i zabavu za cijelu obitelju, a uz Ledo torte svaki trenutak moguće je učiniti posebnim.

 

Otkrij nova sladoledna iznenađenja

Klikom na balone otkrij što je Ledo pripremio za sezonu 2016.

Ne zaboravite svoju SladoleDan majicu

Kako bi se svi ljubitelji sladoleda iz prve ruke i na jednom mjestu mogli uvjeriti u sve novosti, Ledo je u čast najomiljene slastice i ove godine pripremio nezaboravnu zabavu na jedinom prazniku sladoleda - SladoleDanu, koji će se održati u subotu 21. svibnja u Maksimiru, a dobrodošli su svi ljubitelji sladoleda, veliki i mali. Ovogodišnje izdanje SladoleDana dodatno je upotpunjeno humanitarnim akcijom: u suradnji sa štićenicima doma SOS Dječje selo Lekenik Ledo je pripremio posebne SladoleDan majice koje će svi posjetitelji moći kupiti po promotivnoj cijeni od 30kn. Cjelokupan prihod od prodaje namijenjen je za djecu iz doma SOS Dječje selo Lekenik.

Ledo.hr