
Ledo je na nacionalnom natjecanju u kreativnosti tržišnih komunikacija IdejaX, osvojio čak dvije nagrade za dizajn i branding. King čašice, čiji dizajn potpisuje Studio Sonda, osvojile su zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making i zlatno priznanje u skupini Best Branding & Rebranding.
King čašice lansirane su 2020. godine te predstavljaju prvo proširenje brenda King u nove formate izvan kategorije sladoleda na štapiću. Čašice su predstavljene kao novi, potrošačima omiljeni sladoledni desert, čime je omogućeno novo iskustvo konzumacije King sladoleda, dostupnog i u HoReCa kanalu. Strateško širenje brenda zahtijevalo je uočljiv, zaigran i suvremen dizajn, pa su tako King čašice dobile iznimno koloritan i apstraktan vizualni identitet, čime su se uspjele istaknuti I diferencirati od konkurencije.
Kao inspiracija za dizajn korišten je stilizirani oblik krune koji simbolički komunicira da se trenutak konzumiranja King čašice pretvara u vlastiti, kraljevski trenutak uživanja. Proizvodi sadrže sastojke isključivo vrhunske kvalitete te dolazi u čak četiri, uvijek popularna okusa – čokolada, vanilija, pistacija i karamela.
Ovo nije prvo veliko priznanje za King čašice koje su prije godinu dana okrunjene i najprestižnijom nagradom u svijetu dizajna, Red Dot Award za dizajn u kategoriji Brands & Communication design - Food design.